№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
|
|
Давня Греція у 8 – 9 ст до н.е
|
|
|
|
Велика грецька колонізація
|
|
|
|
Становлення Афінського полісу.
|
|
|
|
Практичне заняття «Спартанський поліс»
|
|
|
|
Узагальнення та тематичне оцінювання за темою: «Становлення античної грецької цивілізації»
|
|
|
|
Антична грецька цивілізація класичної доби (7 год.)
|
|
|
|
Греко – перські війни
|
|
|
|
Утвердження демократії в Афінах за часів Перікла.
|
|
|
|
Практичне заняття «Господарське та повсякденне життя в Давній Греції».
|
|
|
|
Греція в 4 ст до н. е.
|
|
|
|
Практичне заняття « Мистецтво у Давній Греції».
|
|
|
|
Практичне заняття « Давньогрецька міфологія, релігія та наука. Античні Олімпійські ігри»
|
|
|
|
Узагальнення та тематичне оцінювання за темою «Антична грецька цивілізація класичної доби»
|
|
|
|
Доба еллінізму (6 год.)
|
|
|
|
П.з. «Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами»
|
|
|
|
Утворення та розквіт елліністичних держав
|
|
|
|
Повсякденне та духовне життя за елліністичної доби.
|
|
|
|
П.з. «Суспільне, господарське життя та побут в античних полісах на території України».
|
|
|
|
Узагальнення та тематичне оцінювання за темою: «Доба еллінізму»
|
|
|
|
Давній Рим за царської та республіканської доби (9год.)
|
|
|
|
Становлення держави Давній Рим.
|
|
|
|
Римська республіка 5 – 3 ст. до н. е.
|
|
|
|
Завоювання Риму у 3 – 2 ст. до н. е.
|
|
|
|
Релігія, сім’я і виховання , за часів республіки
|
|
|
|
Побут і повсякденне життя за часів республіки.
|
|
|
|
Криза Римської республіки
|
|
|
|
|
|
|
|
П.З. «Історичний портрет Цезаря»
|
|
|
|
Узагальнення та тематичне оцінювання за темою: «Давній Рим за царської та республіканської доби»
|
|
|
|
Римська імперія (10 год)
|
|
|
|
Римська імперія доби принципату
|
|
|
|
Кризові явища в Римській імперії.
|
|
|
|
Виникнення християнства.
|
|
|
|
Християнізація Римської імперії.
|
|
|
|
П.З.» Культура Давнього Риму»
|
|
|
|
Римська імперія у 4 – 5 ст.
|
|
|
|
П.з.»Історичні джерела про суспільство та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян»
|
|
|
|
Узагальнення та тематичне оцінювання за темою:Римська імперія»
|
|
|
|
Узагальнення до курсу «Внесок народів Стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України»
|
|