Календарне планування. Всесвітня історія. 10 клас.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 клас. Історія України. Всесвітня історія. Київ, 2010
І. Я. Щупак, Л. В. Морозова Всесвітня історія.10 клас. Запоріжжя, 2010
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Приміт.
|
|
|
Фашизація Італії, створення корпоративної системи. Прихід до влади фашистів. Б. Муссоліні.
|
|
|
|
Листопадова революція та Веймарська республіка в Німеччині. Політика гітлерівського режиму
|
|
|
|
Іспанія в період кризи. Уряд Народного Фронту: досягнення, прорахунки
|
|
|
|
Узагальнення по темі «Країни Західної Європи та США в 20 –
30-х рр.. ХХ ст.»
|
|
|
|
Тема4. Росія – СРСР у 1917-1939 роках
|
|
|
|
Революції 1917 року, громадянська війна,прихід до влади більшовиків. Доба «Воєнного комунізму».
|
|
|
|
НЕП. Утворення СРСР
|
|
|
|
Перемога Сталіна в боротьбі за владу. Політика «прискореної» індустріалізації і колективізації.
|
|
|
|
Тема5. Країни Центральної та Східної Європи в умовах 20-х -30-х років
|
|
|
|
Особливості соціально-економічного розвитку країн.
|
|
|
|
Характерні риси демократичних та авторитарних режимів в країнах регіону.
|
|
|
|
Тема6. Країни Сходу та Латинської Америки
|
|
|
|
Особливості національно-визвольного руху Індії та Китаю в перші десятиріччя ХХ ст.
|
|
|
|
Особливості економічних і політичних процесів в Латинській Америці.
|
|
|
|
Узагальнення
|
|
|
|
Тема7. Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни
|
|
|
|
Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу.
|
|
|
|
Процес утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.
|
|
|
|
Формування блоку агресивних держав осі Рим – Берлін- Токіо. Пакт Молотова –Ріббентропа
|
|
|
|
Тема8. Розвиток культури у перші десятиліття ХХ століття.
|
|
|
|
Найважливіші досягнення науки й техніки, їх вплив на повсякденне життя людей .
|
|
|
|
Основні ідеї й течії у розвитку культури. Поява «масової культури». Виникнення кінематографа. Олімпійський рух.
|
|
|
|
Нові напрямки у мистецтві. Міжнародні жіночі рухи. Фемінізм
|
|
|
|
Узагальнення
|
|
|
|
Підсумкове узагальнення
|
|
|
|
|
|
|